tirsdag 23. februar 2010

Litt bilder fra stuen min

Her er noen bilder fra stuen min, jeg har ikke noen prosjekter å vise nå som er ferdig, men kommer snart.
Det jeg er mest frnøyd med i stuen min er så klart tapet valget. Tapeten er fra colibri som igjen har bestilt fra spania. Sofaen våres begynner å bli gammel, men har ikke funnet en jeg har kjempe lyst på for det må bli med skinn. Har man unge og 2 katter er det greit å kunne vaske over soffaen daglig.


Spise bordet våres var et kupp, kjøpte det på loppemarked for 500 kr + 3 stoler som jeg skal pusse opp.
Bordet har jeg malt med sort bengalakk. Stolene er fra Ikea, hvite trekk og festet et sort silke bond rund stolen for at dem skulle bli litt mer personlig.



Ha en fin kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :