søndag 14. mars 2010

Pynt til påske


Her er påske pynten til Cassandra, har ikke satt der på plass enda men det kommer etter hvert.
Påske eggene kyllingen sitter på malte jeg i pastel farger, viste ikke helt hva jeg skulle bruke dem til men vi får ha det sånn i år at det er et rede til kyllingen.



Her har jeg tatt av toppen på egget, satt dem oppi eggekartongen, la i en veke i hver av eggene.  Så smeltet jeg gule kronelys i en kjele og helte dem i eggene, så ble det søte små påske lys.
Jeg har ikke bilder av åssee jeg gjorde det for det er 1 år siden.




Ha en fin søndag, nå skal jeg å Cassandra male påske egg :)


1 kommentar:

  1. Så flinke jenter =)
    Du er jommen utrolig kreativ, og flink til å gjøre ting med Cassandra!
    Ha en fin søndag videre.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :