mandag 10. mai 2010

Dags tur til Askim

Jeg og Cassandra har vært på dagstur til Askim, vi var der om torsdagen. Jeg skulle ha lagt ut bildere før men det har vært noe galt med pcen, men legger dem ut nå isåfall. Bedre sent enn aldri.
Vi var å besøkte ei god vennine av meg som har flyttet ned dit, og vi var så heldig med været så det var herlig å være der. Vi var ute hele dagen og gikk i litt butikker. Det var en butikk som det var masse fint i, så det ble litt shopping. Men det var ikke bare jeg som shoppet, Cassandra plukket og plukket masse ting :)
Jeg ble helt overasket hun plukket papp tallerkner og sevietter som passet perfekt til dukkestuen hennes.













Vi hadde en kjempe koselig dag, blir vel en tur snart igjen :)

Ha en fin mandag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :