onsdag 28. juli 2010

Ballett sko på barneromsdøren

Når Cassandra hadde bursdag hadde jeg ballerina tema, og hadde sååå lyst til å få tak i ballettsko til å ha som pynt på bordet. Men var vanskelig å få tak i, så jeg måtte bestille. Og nå har vi akkurat fått dem :)
Så hva skulle jeg bruke dem til nå, hmm jeg hang dem opp på døren hennes og slik ble resultatet.



Når vi kjørte innom blåfargeverket for en uke siden så kjøpte jeg med disse bildene som jeg har hengt opp på rommet til Cassandra. De var så nydelige så måtte bare ha dem :)



Ha en fin onsdag :)

2 kommentarer:

  1. Det var nydelig med skoene på døra!! Og bildene var jo bare så søte, skjønner at du bare måtte ha dem ;) hi hi...

    SvarSlett
  2. Å så fine ballerina sko, er opå utkikk etter slike,. Hvor fikkk du tak i?

    Tror jeg må legge meg til som følger her jeg:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :