søndag 15. august 2010

Litt nytt i stuen

I går var vi på en liten familie tur til sverige, så ble litt shopping. Vi er ikke stor shoppere på mat innkjøp når vi er i sverige, her går det i alkohol til mannen i huset og interiør til hun mor. Så her er litt bilder av ting jeg shoppet til stuen vår.



Disse nydelige putene ble med meg hjem.


Denne potten skulle samboeren min ha uannsett hva jeg hadde å si, men han har jo ikke dårlig smak. Hva synes du, ikke dårlig til å være en mann?


Lycka ble også med hjem, den butikken vi kjøpte denne i hadde mest tekstiler og det var så mye fint at dit skal jeg igjen. Kjøpte med en pute som har fått plassen sin på soverommet.


Ikke noe nytt på dette bilde, men kom på at jeg ikke hadde lagt ut noen bilder av tv-benken.

Ønsker alle sammen en fin kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :