fredag 12. november 2010

Kontoret

Ja da var kontoret nesten ferdig, vi mangler listing og opp heng av bilde. Det bilde som står på pulten var samboerens valg ( for å si det sånn, jeg hadde ikke kjøpt det ). Jeg mener at det ikke passer inn i det hele tatt, det er sort og beige, og vi har valgt å ha grå vegger. Men vi får nå se da, skal ikke gi meg prøver å overtale litt til. Mine argumenter er at det passer rett og slett ikke inn til stilen våres ( MIN...og litt hans ), og for det andre så sier jeg til han : Når du får diplomer av hestene hvor skal dem henge og en oppslags tavle til avis utklippene dine...plizzzzzzzzzzz a.
Vi får vente å se i spenning om han går med på det etter hvert.








Jeg ser at det ikke synes så godt på bilde at det er beige, men det er det :)

2 kommentarer:

  1. Det ser ut som et koselig og praktisk kontor dere har fått!
    Kjenner til det med å "overtale bort" hans ting og interiørvalg, hehe. Som oftest fungerer det etter en stund med overtaling og gode argumenter, hehe ;)
    Ha en fin helg!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  2. Så fint dere har fått det Linn:) Flinke dere er som står på! Hehe..måtte le litt av bildet problematiken, er ikke så fan når min kjære kommer med inspill i interiøret jeg heller..hehe.. Og nå har han jaggu meg klint til og ominredet spisestua - ja jeg stiller meg skeptisk, men får la det stå til en liten stund;) Lykke til med overtalelsen! Ønsker dere en fin søndag:)

    Klemmer

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :