torsdag 16. desember 2010

Jul på kjøkkenet

Her hjemme er det nesten ferdig pyntet til jul, vi mangler bare jule treet. Vet ikke om jeg gruer eller gleder meg til å få det i hus, med en 2 åring som elsker julekuler og 3 katter. Vi har egentlig bare 2 katter men vi har en på pass så lenge og hun er ung katt, så er sterkt redd for at 2 av kattene kommer til å prøve å gå opp i juletreet. For å si det sånn at det har vi erfaring med fra tidligere.
Men uannsett er kjøkkenet ferdig pyntet, hadde egentlig tenkt å kjøpe jule gardin men får prøve å ta det til helgen.










Ønsker alle en fin dag videre.

Juleklemmer fra Linn

3 kommentarer:

  1. Hei. Så koselig du har pyntet.
    Takk for hyggelig kommentar. Det går bare fint med meg og de to små i magen, selv om jeg jo begynner å merke det godt nå. Koselig at du/dere likte kjolen, og bare koselig om du vil bestille en til. Men jeg må nok si at du må vente en liten stund, for jeg klarer ikke å sitte foran symaskinen akkurat nå :)
    Ha en flott adventstid.
    :) Susanne

    SvarSlett
  2. Så herlig! God julestemning man fikk her.
    Ha en fin førjulstid.
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. Kjøkkenet ditt er bare såååå fint!! Og så koselig du har pyntet:)
    Likte godt den søte lille hylla du har på veggen! Og så smart spiseplass du har til kattene:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :