onsdag 18. januar 2012

Rommet til lille gutt

Nå tenkte jeg at turen gikk til lill gutt sitt rom, det er ganske ferdig. Mangler bare noen kubehyller :)
Jeg er veldig lyse blå og lyse rose av meg, så datteren våres har veldig rosa rom og lille gutt veldig blått. Men jeg liker noen innslag av andre farger også, sånn som på jente rommet har jeg litt blått også og på gutte rommet rødt. Men uannsett så får dere sett masse bilder her.



Denne bil kisten er til små bilene hans, for jeg regner med at det blir noen etter hvert. Denne kisren hadde mamma men den begynte å bli stygg og farget av sola så da fikk vi den :)




Viktig med bensinpompe til bilen. Bensinpompen er egentlig cd holder.


Jeg mangler i en i tid men den kommer snart.









Denne henger på døren han, han sparer nemelig på tinsoldater.
Hvis der ser etter begynner han og ha noen.










Ønsker alle sammen en fin Onsdags kveld.

Klemmer fra Linn

2 kommentarer:

  1. Hei:)
    Kjempe fin blogg du har!!:)
    Den skal jeg begynne å følge.

    klem fra meg

    SvarSlett
  2. Nydelig barnerom:-) hvor har du kjøpt hyllen og stellebordet?

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :