søndag 11. april 2010

Helgens funn

Denne helgen har jeg hatt barnevakt så da har jeg vært på shopping runde, alt fra kamille blomster, bohus, oasen til loppemarked. Har så klar å handle litt på hvert sted, gikk ikke tomhendt ut isåfall.


Te esken er fra Kamille Blomster, te lysholdrene fra Oasen, bestikket er fra loppemarkedet




Krone lyset er fra Kamille blomster


Kronen som står i blomsten er fra Kamille blomster, te/ kaffe kannen er fra loppemarkedet, og flasken med melk er fra Pytt og panne. Jeg har bare malt på flasken og malt på eet stempel.
I dag skal det ryddes i hagen og en liten tur til loppemarkedet igjen.
Ha en fin Søndag.

3 kommentarer:

  1. Så bra jeg kan være til innspirasjon!
    Ingen ting er bedre enn å resilkulere gamle ting!
    Lykke til
    Klem

    SvarSlett
  2. Så mye fint da! Helt min smak, har bare ikke fått utfolde meg enda. :p

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :