søndag 16. mai 2010

Hipp hipp hurra 17 mai


Denne ideen fikk jeg denne bloggen her ide-puffen, hun har en kjempe fin blogg.
Det jeg har gjort var å ta vann og lim å blade det, dyppe en liten blonde duk oppi limvannet.
Tar en bolle og legger folie oppi bollen for at ikke blonden skal feste seg til skålen, former den til å lar den tørke. Når den er helt tørr lakker du den så den skal tåle i kunne bli skylt i vann. Denne her skal mamma få av meg, en liten 17 mai gave.


Guttene og Cassandra får 50 kr og et flakslodd hver, så får vi se om det blir noe tivoli om det blir fint vær


Eline og Sara pusekattene våres har blitt pyntet opp med 17 sløyfe.




Denne porselens dukken er Cassandra sin, som hun fikk til dåpen sin av mormor.
Hun har brodert buskerud bunaden, både jeg og mamma har den.
Neste år får Cassandra buskerud barne bunad, gleder meg til det i mellomtiden får hun nøye seg med bunad fra name it.


I morgen er det 17 mai og det skal feires med Rødt Hvit og Blått, først er det å se et barne tog der fettrene til Cassandra skal gå. Og deretter så skal vi spise frokost mamma og stefaren min og se på toget rett utenfor dem. Så bærer det i vei for å spise pølser hos sivigermor og svigerfar, dette har blitt en tradisjon hvert år 5 året på rad.
Jeg ønsker dere alle en kjempe fin 17 mai

Klem fra LJ

1 kommentar:

  1. Så fint du har pyntet til 17. mai:)

    Håper du hadde en fin 17. mai-feiring!!:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :