torsdag 24. juni 2010

Forandring fryder på barnerommet

I dag har jeg gjort om litt på rommet til Cassandra, hun har hatt bøkene sine neders i bokhyllen men hun begynte i rive ut noen av sidene. Og det vil vi ikke ha noe av, så derfor har jeg kjøpt en gammel tallerken hylle på lille stasjon i lier ( antikk og brukt butikk ), og malt den. Så di bøkene vi ikke vil skal bli ødelagte har vi satt opp, og di andre bøkene som det ikke er så falig med har blitt satt i kurver fra ikea.
















Men over til en helt annen ting vi skal ut å reise i morgen tidlig, da reiser vi til Marabella i 1 uke.
Så nå er alt pakket og klart, pass, koffert og reise tøy ligger fremme.


Da ønsker jeg alle dere lesere en fin uke så blogges vi om 1 uke :)

3 kommentarer:

  1. Så fint rom hun har!! Tallerkenhylle er jo både fint og praktisk:)
    Den kofferten til snuppa di var jo bare supersøt:)
    Dere får ha god tur til Marbella og kos dere masse!! Det blir sikkert deilig å komme til syden:)
    Jeg var i Marbella for 4 år siden. Fin plass:)

    SvarSlett
  2. Hei.

    Så nydelig rom hun har :) Og dokkestuen hennes må være den fineste dokkestuen jeg har sett!!!!

    Jeg fikk den flotte pakken fra deg i posten i dag og har blogget om den her: http://hmoholt.blogspot.com/2010/06/pakke-i-posten_28.html

    Jeg har også en konkurranse nå hvor du kan vinne navnesmokk til den søte prinsessen din om du har lyst til å være med!

    Ha en super uke, og takk igjen for den nydelige pakken!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  3. Naaaw,så skjønn koffert og mappe til passet <3
    Takk for oss på lørdagen. Vi koste oss kjempe masse!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :