tirsdag 16. november 2010

Julekalender

Ja nå er det bare 38 dager igjen til jul, og julekalenderen er allerede på plass. Cassandra går å sier at det er pakker til Henrik og Robin ( fettrene hennes ) for det er jo som regel dem vi har pakker til. Men mor sin forklaring er at det er Cassandra sine pakker men det er til pynt frem til vi skal tenne lys i vinduet. Trur ikke at hun skjønner hva jeg mener men hun sier ja mamma, og så er vi på`n igjen med akkurat samme samtalen dagen etter.



I dag har vi vært på foreldre kaffe i barnehagen, og kjøpt litt kunst som di små har laget.
Pengene går til ei lita jente i India, en veldig fin ting å gjøre.
Cassandra var så stolt når hun viste hva hun hadde laget, se mamma jeg har mala fotbeien altså foten/beinet.
Synes denne var så søt så måtte få en plass på kjøle skapet.
For dem som ikke ser det er det en elg.


Ønsker alle en fin Tirsdags kveld.

Klem fra Linn

2 kommentarer:

  1. Næææ, så søt elg! Sånn vil jeg også ha!
    Kan pynte med elg til jul kan man ikke? Tror jeg må få storebror til å lage en til meg ;)

    SvarSlett
  2. Heisann! Hyggelig at du stakk innom meg, for da fant jeg deg ;D.
    Og snakk om koselig julekalender. Jeg liker når de bugner over av gaver.
    Ønsker deg en fin kveld.
    Klem Madelén

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :