fredag 25. mars 2011

Deilig med helg

Deilig at helgen har kommet, familie kos og litt husarbeid i vente. Nå har det seg sånn at jeg ligger klar i sengen allerede kl 21.30. Årsaken til det er at vår kjære datter var masse våken i natt og ville gjøre alt mulig rart sånn som å ville se på tv, synge postmann pat og hoppe i senga. Hvor kom all den energien fra kl 2, 3 og 5 om natta, og jeg sto opp kl 6 for skulle på jobb. Må si det sånn at jeg er rimelig trøtt nå, så får rulle meg inn i dyna og krysse fingrene om en hel natt søvn. Men må bare tilføye at Cassandra er våken hver eneste natt trur hun har sovet 12 eller 13 hele netter i sitt liv og det samme gjelder oss, så burde være vandt med det. Men det er vi sånn halv veis men ikke med så mye energi, hun pleier å komme inn til oss å si at hun vil kose med pappa eller mamma og at hun er tørst så sover vi til morningen. Så krysser fingrene på at vi hører postman pat kl 8 og ikke kl 3 i natt.




God natt og sov godt alle sammen.
Det skal jeg.

4 kommentarer:

  1. Håper du får en god natts søvn :)
    Veldig fint med gåsunger ute og...jeg ble inspirert ! Følger deg videre ;)
    God helg !

    SvarSlett
  2. Håper du fikk en god natts søvn i natt, og er klar for en deilig lørdag....

    Ja, for en fantastisk flott dag å våkne opp til i dag - utenfor stråler solen, og bakken er begynt å bli bar - nå snakker vi vår altså :o)

    Nyt en flott lørdag!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. Kan ikke klage på været nå for tiden nei! :-)

    Hilsen lillesøster til Janne Maria, Celine Marlen!

    SvarSlett
  4. Linn! Så glad jeg ble nå.. Endelig har du begynt igjen, det har jeg virkelig gledet meg til :) Og når det er sagt er det ikke bare inne du har pynta til påske.. Til og med ute på trappen er det jo superkoselig! Du kan virkelig du! Gleder meg til flere innlegg, også håper jeg at søvnen bedrer seg litt frem i tid. Du kan jo egentlig bare sende Cassandre opp til meg på natten, så kan hun få se på sfiskene :)

    Stor klem her oppeifra

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :