torsdag 31. mars 2011

Madonna i lykt

I dag har jeg og Cassandra hatt fri dag igjen, så vi har vasket og leiket litt. Vi har tatt det veldig med ro for vi begge hoster og nesa renner.
Men uannsett så går det over, og godt det kom nå for vi reiser til Tyrkia om 1 uke *smiler*

Til morsdagen/ valentins dagen så fikk jeg en stor flott lykt av min kjære og den var nesten for stor. Jeg satte lys i den men det ble liksom ikke helt sånn jeg hadde sett for meg. Men for noen dager siden fikk denne flotte madonnaen bli med meg hjem og hun passet perfekt inne i lykten.






Ønsker alle en super fin Torsdags kveld.
Min kveld kommer jeg til å sitte å lete etter fine gutte navn, for det ligger nemelig en liten gutt tass i magen min :) Hvis noen har noen fine navn å komme med  hadde det vært koselig om du la igjen en komentar :)

Stor klem fra Linn

3 kommentarer:

  1. Så hyggelig at du er i gang med bloggen igjen, Linn! Og gratulerer med en ny spire i magen, tenker Cassandra blir en god storesøster! :)
    Superfin lykt, forresten!! :)

    Klem Camilla :)

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Så flott du har pyntet med madonnaen i lyslykten - vakkert!!

    Takk for koselige ord hos meg! Angående decopagen, så skrukker det mye når limen holder på å tørke, men så strekker det seg bra ut igjen. Hvor godt resultatet blir, kommer vel litt an på papiret jeg bruker - tynt papir er best.

    Ha en finfin søndag!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. Koselig blogg du har! Legger meg til som følger!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :