torsdag 24. mars 2011

Endelig tilbake fra en lang pause

Kjære alle sammen, endelig er jeg tilbake etter å hatt en laaang pause. Jeg har ikke blogget siden jul og det begynner å bli en stund siden det er jo på tide å forberede til påsken nå.
Grunnen til denne lange pausen er at vi går fra å være 3 til å bli 4, lille jenta mi skal bli store søster i august.
Jeg synes det er veldig rart å tenke på at hun blir så stor jente eller har blitt stor jente.
Fra perioden jeg begynte å bli dårlig har jeg virkelig sett hvor stor Cassandra har blitt, jeg har ligget på sofaen og hun har ordna og styra veldig for mamman sin. Føler at jeg har mistet mye tid med henne og får veldig dårlig samvittighet, men hun går ikke fult i barnehagen så vi har mamma og Cassandra dager å det er så koselig.
På torsdager prøver vi å dra på badet men i dag valgte vi å være hjemme å kose oss, sett på film, bakt kake og pyntet rommet til hennes til påske. Og slik ble resultatet.




Jeg må bare si det er deilig å være tilbake :)

Ønsker alle sammen en fin kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :