mandag 16. mai 2011

I morgen er det 17 mai JIPPI

Ja nå skal bare flaggene strykes så er vi klare for morgen dagen. I dag begynte dagen veldig tidlig og mor hadde bestemt at lofte skulle ryddes, hvorfor ikke dagen før 17 mai. Får plutselig rydde kikk (kaste), jeg hater rot og ting som ikke er organisert. Jeg er et skikkelig ordensmenneske, og det kan være slitsomt til tider det skal jeg si deg. Ikke nok med at alt skulle blitt gjort dagen før jeg hadde tenkt det, så har jeg en tendens til å være så sta at jeg begynner med ting med en gang når tanken har slått meg selv om kl er 8 om morningen eller 11 om kvelden. Nå skal kvelden nytes og lade opp til morgen dagen.







Gratulerer med dagen alle sammen, ønsker alle en strålende dag.
HIPP HIPP HURRA.

2 kommentarer:

  1. Hehe, kjenner meg igjen i rydd og kast;))
    Slik er jeg og...
    Så fint pyntet bord ♥ kjempesøt bunaddukke;))
    Til og med pusen har pyntet seg, da må dere vel si dere er ferdige og har fått med alt, hihi;))

    Ha en strålende 17 mai - kos dere;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Herlig pyntet da.. skjønt med sløyfe på katten ;)

    Ha en strålende 17.Mai -
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :