mandag 17. oktober 2011

Fått helt dilla

Nå har jeg fått helt dilla på tavle maling, og det hadde jeg for 2 år siden også. Denne gangen gikk maleturen til platen over vifta, ble super fornøyd :) Men jeg føler meg ikke ferdig med tavle maling, jeg skal male døren nede på vaskerommet også. Men først har jeg en god del bord kort som skal lages til barne dåpen, så døren må vente litt trur jeg hvis jeg klarer å vente da...




Men skal jeg si dere en liten hemmlighet, det er ikke tavlemaling det er matt bengalakk. Like bra som tavlemaling :)

Ønsker alle en fin mandag, her skal vi gjøre husarbeid og klesvask.

Klemmer fra Linn

3 kommentarer:

  1. Så stilig det ble! Og så flott det var med sorte fliser over benkeplaten:)

    SvarSlett
  2. Så lurt!
    Og så stilig det ble;)
    Hørtes ut som en god middag by the way, hihi ♥
    Ha en finfin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så utrolig kult det ble, og smart ikke minst!! Har aldri prøvd tavlemaling før jeg, men nå bør vel det prøves også:) Fant deg via NIB, og jeg vil gjerne følge deg videre! FIN dag og klem til deg:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :