fredag 28. oktober 2011

Sjørøver jakt for di små

Disse bildene er fra forrige helg, har tenkt hele uken at jeg skulle få lagt dem ut...men nei, her kommer dem en hel uke etterpå. Jeg har mine grunner men, jeg lover at jeg skal prøve å ha 2 innlegg i uken. Vår lille gutt har fått en mildere variant av kollik så vi blir gående mye med han på armen og da er det litt vanskelig å blogge. Men uannsett så hadde vi gjester forrige fredag og da lagde jeg sjørøver dag for dem, datteren til venninen min var kledd ut som selveste kaptein sabeltann. Da så Cassandra med STORE øyne på Emilie og så er det du som er hiv og hoy....hmmm.
Nå er jeg sånn som elsker å lage så hobby ting som ikke tar mere enn en døgn å lage, og hva er en sjørøver fest uten skattekister.









Dette var utgangspunktet da.

Ønsker alle sammen en fin fredags kveld :)
I kveld skal jeg lære meg å hekle av min kjære vennine Anne Lise som er super flink til å sy og hekle som dere kan lese og se om lengere ned.

Klem fra Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :