onsdag 16. november 2011

Fått reinsdyr dilla

Snakk om å ha fått dilla, vi har reinsdyr i hele huset nå nesten i alle rom...hihi
Enda har jeg flere som jeg pakket bort fra jul i fjor som jeg skal finne frem + at jeg skal ut å pynte på trappa nå snart med reinsdyr såååå klart.
Dem er så utrolig fine dyr :)
Takke være at jeg har fått reinsdyr dilla har lille mor blitt super flink til å si R så det er jo et pluss. Og her om dagen så sa Cassandra til meg når vi satt å lekte: "mamma du er suuuper flink til å si R altså, kjempe bra".




Som dere ser skal det stå noe skrevet på veggen men venter på di siste bokstavene for dem måtte dem bestille, men det skal stå HOME SWEET HOME.


Det geviret du ser på veggen har jeg kjøpt på brukt marked for 50 lappen. For det har nemlig åpnet en brukt marked ikke langt fra meg som har åpent hver lørdag noe jeg synes er veldig ok :)




Dette reinsdyr hodet var jeg så heldig å få av mamman min i går. Snille mamman min :)





Ønsker alle sammen en fin dag :)

Klemmer fra Linn

4 kommentarer:

  1. Så utrolig mange flotte reinsdyr : ) Hvor har du kjøpt de to i sølv og det hvite du har på lysfatet?
    Ha en kjempeflott onsdag! : )

    SvarSlett
  2. Ja, her var det mange fiiine reinsdyr ♥
    Så koselig;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Tusen takk for svar : ) De var virkelig fine!

    SvarSlett
  4. Det er så fint Linn, gleder meg til å komme og se :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :