tirsdag 6. november 2012

Helgens halloween feiring

Nå var det alt for lenge siden jeg har blogget, jeg må innrømme at jeg heller bruker Instagram mer og mer. Det er raskere og lettere, liker jo bedre å legge ut bilder for det er ikke alltid jeg har noe og skrive om. Hvis du ville følge meg på Instagram så er brukernavnet mitt linnjeanette84.

Nå i helgen har ungen hatt halloween fest, så kan si det var full fart her. Hekser, prinsesser og feer lekte og løp rundt her og koste seg. Det var nok å rydde opp her etterpå for å si det sånn, men hva er det vi ikke gjør for at barna skal ha det gøy.



 


 
 
Da ønsker jeg alle sammen en fin Tirsdag.
 
Klemmer fra Linn
 

1 kommentar:

  1. Jammen snublet jeg over en blogger fra samme sted, og som viser seg å ha barn i samme bhg som oss.. Morsomt OG overraskende;)

    Flott hjem dere har. Takk for titten;)

    Hilsen mammaen til Tilje Linnea på Enga

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :