mandag 26. november 2012

Pakke kalender

Nå nærmer det seg 1 desember, jeg gleder meg og det vet jeg om ei lita jente her i hus som også gjør. Pakke kalenderen har blitt hengt opp, 48 pakker er ikke bare bare. Det er gøy å handle inn di første og pakke inn di første så etter det er det bare stress synes jeg. Men nå er jeg ferdig.
I fjor hang jeg dem opp på døra til barnerommet, men nå i år ville jeg prøve ut noe nytt. Nemelig trappa.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Og her er fjor årets kalender.
 
 
 
Ønsker alle en fin Mandag.
 
Klemmer fra Linn
 
Følg meg gjerne på instagram: linnjeanette84

1 kommentar:

  1. Lekkert på trappen!!
    Herlig stemning med slike kalendere altså;)
    Her blir det ikke slik i år, ungene er så store, så det blir nok bare helgegaver:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :