fredag 16. juli 2010

Åpen gård og tur til Holmsbu

I dag har jeg og Cassandra vært på kose tur til Holmsbu med 2 venniner av meg og ei vennine av Cassandra.
Først var vi på åpen gård å så på mange dyr, Ponny, kaniner, høner, griser og geiter.

Etter det dro vi ned til holmsbu som bare er 3 min med bil unna gården. Vi tittet i butikker og spiste nydelig mat. Tror jentene har stor koset seg i dag.






Holmsbu er et lite koselg sted, jeg hadde faktisk ikke hatt noe i mot å ha sommer hus her en gang i tiden. Farmor og farfar har hytte litt lenger bort så har mange gode minner fra Holmsbu helt fra jeg var liten til nå :)

Ønsker alle en en fin fredags kveld, nå skal jeg ta meg et glass vin og sett meg tilbake å slappe av.

1 kommentar:

  1. Det hørtes ut som dere har hatt en deilig dag:)
    Sikkert moro for småjentene på dyregård:)
    Min søster har hytte i Holmsbu, og jeg har vært der en gang. Kjempekoselig og idyllisk plass:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :