torsdag 15. juli 2010

Nye ting på barnerommet

Cassandra fylte 2 år nå på søndag og fikk masse fine gaver, nå trur jeg hun har nesten alt av ting å tang :)
Hun har i såfall lært seg et nytt ord og det er PAKKER !!
I dag har jeg gått å ventet og ventet på posten for jeg venter en pakke men den kom ikke, men jeg gir ikke opp. Jeg ringte ned på postkontoret og dem sa at dem får mer post nå snart så da skal jeg ned med tracking nr så får vi se da.


Hun har et sånt kakefat inne i dukke stuen sin også, men synes den var så fint og ikke så stort så passet bra til te serviset hennes.


Lille kanin er klar for litt te og kaker. Hun fikk kaninen av bestemor og bestefar, og stolen av mormor og morfar, heldig :)


Cassandra sa når hun fikk bilen av mormor og morfar : OJOJ OJ
Det er kjempe stas med bilen, for å være helt ærlig var det mor hun selv som ble helt forelsket  i bilen når jeg så den i butikken.

Ha en strålende torsdags kveld :)

2 kommentarer:

  1. Så utrolig søte ting!! Og den bilen var jo kjempekul!!

    SvarSlett
  2. utrolig flott :) hvor har du kjøpt de leke kakene?

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :