mandag 12. desember 2011

Helgens selskap

Nå på fredagen så hadde jeg besøk av 6 flotte jenter, vi spiste god mat og drikke. Det var første gangen for meg å drikke etter jeg fikk Cornelius, kjente fort at det var 1 år siden sist :) Men vi tok det rolig så da gikk det så bra.




Di boksene som står forran tallerken var noe jeg lagde til jentene så alle fikk en hver. Jeg brukte dem til telys under middagen men kan bruke dem til mye rart, til q-tips, liten blomst, telys og saltstenger osv osv....
Jeg har brukt maisboks og limt på en serviett med decopage lim, og pynta opp litt med silkebond og granbar. Det er bare å bruke fantasien :)



Jentene vet jo at jeg har helt reinsdyr dilla så se hva jeg fikk i vertinne gave :)
Me like....yes det matcha bordet mitt så godt at jeg var kjappt ute med å bytte ut di setviett ringene jeg hadde til di nye. Takk Tone og Cathrine.



Nå får jeg se å komme meg ut å se etter ny tlf, min er ikke langt i fra å dø. Knust skjerm og bruket 5 min for å kunne kommentere ting på nette.

Ønsker alle en fin mandag.

Klemmer fra Linn

1 kommentar:

  1. Så koselig med jentebesøk;)
    Alltid hyggelig det ♥
    Lekkert pyntet bord!!

    HA en fnfin dag!

    Klem Line

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :