torsdag 29. desember 2011

Jul i huset

God Jul alle sammen. Det har vært dålig med innlegg fra meg i det siste, så nå kommer en masse bilder som jeg hadde lyst til å blogge om. Litt fra stua, kjøkkene og gangen.

Juletreet våres er litt i det største laget, men vi liker litt den Amrikanske stilen på treet, stort, tett og masse pynt på. I år hadde vi tenkt til å hugge vårt eget tre men ble ikke tid til det gitt, skulle ønske døgnet hadde flere timer men det er en annen sak.






Riktignok hadde jeg ikke fått tatt et helt bilde av juletreet men det skal vi få til i morgen for da tenkte jeg at jeg skulle blogge litt om julerommet til Cornelius.
Dette juletreet på bilde under er vel nesten drømme treet mitt, det er en spilledåse jeg fikk av mamma på julaften uten om gavene. Jeg har sagt lenge at jeg synes den er veldig fin og flere ganger ble det sagt på julaften og så sa min snilleste mamma at jeg fikk den. Takk mamma.





Jul i gangen er viktig for meg så man får en følelse av jul med en gang man kommer inn.

 




Jul på kjøkkenet har jeg vist før, men synes det er så koselig her nå så må vise litt til. Jeg har litt mer norsk jul på kjøkkenet synes jeg så har jeg litt amrikansk i stua.








I morgen skal jeg få vist litt flere bilder :)

Ha en fin jul alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :