tirsdag 6. desember 2011

Litt jul på kjøkkenet

Nå om dagen så pynter jeg litt hver dag litt her og der, men hovedsaklig så jobber vi mest med kjelleren om dagen for å få den ferdig til fredagen for da skal jeg ha gjester. Så nå jobbes det på spreng for å få det sånn passe ferdig. Egentlig hadde jeg  satt en tidsfrist til min kjære og det var den 1.8 men nei da. Så nå skal det bli ferdig :) Jeg gleder meg veldig, har begynt litt med små pynt og jeg har funnet frem den gamle lenestolen min som har fått plass under trappa. Og den har så klart ene katten våres okupert...hehe og det regna vi nesten med. Gleder meg til å vise bilder når vi er ferdig.




Men så har det seg sånn at jeg klarer ikke å ikke ha et prosjekt om gangen, det går knapt 3 dager så må jeg finne på noe nytt, alt fra å bytte bokhykke på barnerom til små maling eller lage små gaver. Og jeg har jo fått helt dilla på tavlemaling så nå har turen gått til mur veggen på kjøkkenet, nå er snart alle veggene sorte på kjøkkene uten om 1. Har også fått malt nede på dørene i kjelleren men det viser jeg bilde av senere.




Nå får jeg se og gjøre litt her hjemme må vaskes og det skal males og men ikke minst skal lage en liten gave som gjestene skal få med seg hjem :)

Ha en super tirsdags kveld, jeg elsker tirsdager.

Klem fra Linn

5 kommentarer:

  1. Så koselig du har pyntet på kjøkkenet!:)

    Ha en fin desember-Tirsdag,
    Klem Jatte:)

    SvarSlett
  2. Så koselig du har det på kjøkkenet :)

    SvarSlett
  3. For et LEKKERT kjøkken!!
    Og så fint pyntet med litt røde detaljer og nisser ♥ KOS det;)

    Ha en finfin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Hei!
    Takk for koselig kommentar på bloggen LidenSkapelse:) Bokstavene har jeg kjøpt på Panduro:)

    SvarSlett
  5. Wow, kan tro jeg gleder meg til fredag :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid å kommentere på bloggen min :